23.01.2020/10:33

Alibaba: na platformie Tmall Luxury Pavilion sklepy flagowe ma już ponad 150 marek luksusowych

Na platformie Tmall Luxury Pavilion ruszył sklep flagowy marki Kenzo. To pierwsza marka modowa grupy LVMH na tej platformie. W sumie swoje wirtualne salony ma już tam ponad 150 topowych marek produktów luksusowych.

Grupa LVMH ma już na chińskiej platformie wirtualne salony szeregu marek luksusowych z kategorii uroda, akcesoria, zegarki i wina – Guerlain, Givenchy, Fresh, Benefit, Rimowa, Tag Heuer, Zenith and Moët Hennessy. Najnowszy sklep firmy Kenzo, pierwsza marka modowa koncernu na tej platformie, oferuje niektóre ze swoich najbardziej popularnych produktów – odzież obuwie, torby i akcesoria.

Odrębna platforma Tmall Luxury Pavilion została uruchomiona przez koncern Alibaba w 2017 r. Obecnie swoje sklepy flagowe ma tam ponad 150 marek luksusowych, takich jak Chanel, Cartier, Bottega Veneta, Valentino, Alexander McQueen, Burberry, Tod’s, Stella McCartney, Marni, Moschino, Michael Kors, MCM, Breitling, Maserati.

We wrześniu 2019 r. na chińskiej platformie swój wirtualny pawilon otworzyła należący do grupy Richemont e-sklep Net-a-Porter, który oferuje wybrane wyroby luksusowe i designerskie takich marek, jak Balmain, Jimmy Choo, Chloé i Montblanc.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.