Alibaba wprowadza technologię New Retail do 400 hipermarketów Auchan i RT-Mart
Sieć RT-Mart ogłosiła, że jej pierwsze 100 z 400 marketów zostało wyposażone w technologię New Retail, opracowaną dla sklepów stacjonarnych Hema przez Alibaba Group. Wzorując się na supermarketach Hema, RT-Mart wdrożył pakiet rozwiązań, które poprawiają doświadczenie zakupowe konsumentów, takich jak punkty odbioru zamówień online czy interaktywne kioski. Detalista chce połączyć handel online i offline w jedno płynne doświadczenie zakupowe.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1