28.07.2020/11:48

AliExpress: Polski rynek jest dla nas coraz ważniejszy, chcemy tu inwestować

Polacy polubili chińskie serwisy aukcyjne i zakupy online. - Priorytetem dla nas będzie skracanie czasu dostawy – wskazał w rozmowie z money.pl Gary Topp, dyrektor wykonawczy regionu Europy Środkowo-Wschodniej w AliExpress.

AliExpress podbija polski rynek i ma tutaj coraz większe grono użytkowników. Na początku pandemii Polacy obawiali się zamawiać towarów z Chin, bo nie wiadomo było, czy i jak razem z przesyłką dotrzeć może do odbiorcy koronawirus. Jednak skoro i tak kupujemy w sklepach maseczki wyprodukowane w chinach, dlaczego nie kupić ich samemu?
Gary Topp, dyrektor wykonawczy regionu CEE AliExpress tłumaczy w rozmowie z money.pl, że większość firm i większość pracowników powróciła do normalnej pracy biurowej. Ludzie nadal czują napięcie związane z epidemią i zachowują ostrożność, ale życie toczy się dalej.

- Pandemia to ogromne wyzwanie, zwłaszcza w biznesie opartym na łańcuchach dostaw i logistyce, cały świat biznesu w tym czasie walczył. W tym momencie zaczęliśmy zbierać owoce pracy wykonanej rok lub dwa lata temu. Od tego czasu nieprzerwanie pracujemy nad procesami dostaw w Polsce, na przykład od dawna nawiązaliśmy współpracę z Pocztą Polską, a od zeszłego roku z InPost, który umożliwia dostawę produktów do Paczkomatów – tłumaczył Topp.

Polska jest krajem, gdzie AliExpress wciąż rozwija swoją ofertę - Działamy w Polsce od kilku lat i inwestujemy coraz więcej, ponieważ nadal obserwujemy silny wzrost rynku i pozytywną reakcję naszych klientów. Inni gracze również zaczęli inwestować na większą skalę. To dobra wiadomość dla całej branży. Właśnie wprowadziliśmy opcję płatności w Polsce za pośrednictwem systemu Blik. Kiedy patrzę na ten produkt z perspektywy międzynarodowej, jest to jeden z najlepszych systemów płatności dla handlu elektronicznego, jest to silna marka – wskazuje w rozmowie w money.pl Gary Topp.

Szef regionu CEE wskazał jako priorytet traktuje także przyśpieszenie dostaw. - Coraz więcej produktów dostarczanych w Europie jest oznaczanych jako produkty z dostawą 3- lub 7-dniową i widzimy, że zainteresowanie tymi produktami rośnie znacznie powyżej 100 proc. Jest to oczywisty kierunek rozwoju, ponieważ zapewnia znacznie lepsze wrażenia dla naszych klientów. Polski rynek staje się coraz ważniejszy dla AliExpress. Popularność zakupów online rośnie, a nasze plany stale się rozwijają – podsumowuje.

Całą rozmowę z szefem regionu CEE w AliExpress przeczytać można w serwisie money.pl
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także