15.09.2020/10:36

AliExpress Rosja z nowym marketplace. Detaliści mają partnera serwisowego

Platforma sprzedażowa o międzynarodowym zasięgu zaczyna walczyć o utrzymanie swojego udziału rynkowego w obliczu spadku atrakcyjności handlu transgranicznego – pisze dziennik Wiedomosti.

Rosyjską platformę AliExpress będzie wyróżnia to, że detaliści są zaangażowani wyłącznie do obsługi sprzedażowej. Nie muszą zajmować się komunikacją z klientami, załadunkiem, przechowywaniem, promocją i pakowaniem towarów. Teraz za to wszystko odpowiedzialny będzie partner serwisowy AliExpress - AliWay.  

Prowizja za nową usługę wyniesie 25 proc. ceny sprzedanego produktu, w tym udział AliExpress na poziomie 5-8 proc. Pieniądze zostaną potrącone tylko ze zrealizowanych zamówień.
„Naszym celem jest znaczne rozszerzenie lokalnej części rynku, w tym celu od 1,5 roku aktywnie współpracujemy z rosyjskimi sprzedawcami i producentami” - wyjaśnia przedstawiciel AliExpress.

Należy zauważyć, że w okresie samoizolacji liczba sprzedawców krajowych w Rosji wzrosła o 40 proc., obecnie ich liczba przekracza 14 000. Ponadto rynek umożliwił wejście na ten teren nie tylko osobom prawnym, ale także prowadzącym działalność na własny rachunek. Mówiąc słowami przedstawiciela marketplace, pozwala to wspierać małe firmy i małe marki, które są zainteresowane rozszerzaniem kanałów sprzedaży online.
 

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także