22.01.2020/15:41

Allegro uruchamia serwis społecznościowy

Popularność serwisów społecznościowych pokazuje jak ważną rolę odgrywa potrzeba dzielenia się doświadczeniami i emocjami z innymi. Dlatego firmy na całym świecie tworzą własne narzędzia pomagające klientom swobodnie się ze sobą komunikować. W Polsce nieliczni dostrzegają potencjał tkwiący we własnej społeczności.

- Allegro tworzy 18 milionową społeczność kupujących i sprzedających, którzy lubią i chcą ze sobą rozmawiać, pytać o opinie innych czy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami związanymi z naszą platformą. Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich specjalną przestrzeń, w której będą mogli wchodzić ze sobą w interakcje, dyskutować i udzielać informacji na temat przyszłych funkcjonalności i usług serwisu - mówi Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro.

Członkiem Allegro Gadane może stać się każdy - społeczność powstała zarówno dla osób, które dopiero rozpoczęły przygodę z zakupami czy handlem online, jak i dla doświadczonych klientów platformy. Treści zamieszczone w serwisie są ogólnodostępne, także dla niezarejestrowanych gości. Aby jednak aktywnie uczestniczyć w społeczności, należy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do swojego konta na Allegro.   

W serwisie znaleźć można fora tematyczne podzielone na kategorie oraz blog z artykułami na temat społeczności i samego Allegro. Zalogowani użytkownicy mogą zamieszczać nowe posty i odpowiadać na pytania innych członków, śledzić i oceniać dyskusje, a także otrzymywać mailowe powiadomienia o postach i wątkach. Ciekawym rozwiązaniem jest system rang, które otrzymuje się za aktywności i staż na forum - startując od poziomu Nowicjusza. W serwisie nie zabrakło też rozwiązania dla wielbicieli szybkich reakcji -  oznaczenie “W punkt!” można przyznać konkretnej odpowiedzi, jeżeli uważa się ją za trafną, prawidłową czy wartościową - lub jeżeli chce po prostu wyrazić poparcie dla jej autora.

Z poziomu Allegro Gadane można w łatwy sposób przejść do Pomocy Allegro, gdzie przez 24 godziny na dobę można uzyskać wsparcie zespołu Customer Experience. Klienci Allegro mogą korzystać z wielu kanałów kontaktu, takich jak tradycyjny formularz kontaktowy, popularne komunikatory czy czat. W ubiegłym roku została uruchomiona usługa callback, czyli możliwość zamówienia rozmowy telefonicznej z konsultantem, która cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.