01.12.2021 / 13:31
StoryEditor

Allegro chce podnieść konkurencyjność pakietu Smart!. Ruszyły testy darmowej dostawy przy zakupach od 1 zł

Konkurencja pomiędzy platformami e-commerce w Polsce korzystna dla klientów (fot. mat. prasowe)
Od 30 listopada 2021 r. do 31 stycznia 2022 r. część kupujących na Allegro może skorzystać w ramach pakietu Smart! z darmowej dostawy przy zakupach o wartości poniżej 40 zł. Sprzedający nie będą ponosić żadnych dodatkowych kosztów, a nawet mogą zyskać.

Platforma Allegro rozpoczęła testy darmowych dostaw dla wybranych losowo użytkowników, korzystających z pakietu Smart! Kupujących, którzy opłacają abonament, podzielono losowo n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 09:30
StoryEditor
Żabka bierze potężny kredyt. Właściciel największej sieci convenience w Polsce pracuje nad kosztami i zadłużeniem
Żabka zrobiła kolejny krok w kierunku obniżania kosztów obsługi zadłużenia i umacniania swojej pozycji gotówkowej (fot. materiały prasowe)

Grupa Żabka ogłosiła zawarcie nowej umowy kredytowej wartej 3,5 mld zł, Celem transakcji jest refinansowanie dotychczasowego zadłużenia oraz dalsze obniżanie kosztów jego obsługi. Dzięki nowym, korzystniejszym warunkom, w tym niższej marży i dobrowolnej spłacie części długu, firma umacnia swoją pozycję finansową, kontynuując realizację celów zapowiedzianych podczas IPO.

Grupa Żabka zawarła 9 września 2025 r. nowe umowy kredytów senioralnych o równowartości 3,5 mld zł, z terminem zapadalności w 2031 r. uwzględniające redukcję marż w st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 15:45
StoryEditor
Zarządzał Tesco w Polsce i regionie, teraz stanie na czele dużej sieci sklepów, która działa także w naszym kraju
Matt Simister objął stanowisko CEO Grupy Fressnapf Holding SE, właściciela sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo

Matt Simister objął stanowisko CEO Grupy Fressnapf Holding SE, właściciela sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo. To kolejny etap w jego karierze, którą przez ponad 15 lat budował w strukturach Tesco. Teraz będzie nadzorował działalność firmy także w Polsce – jednym z kluczowych rynków dla niemieckiej Grupy Fressnapf.

Kariera w Tesco – od Czech po całą Europę Środkową

Simister rozpoczął pracę w Tesco w 2007 roku jako Commercial Director w Czechach i na Słowacji. Następnie rozwijał kar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. wrzesień 2025 10:15