13.05.2021 / 08:40
StoryEditor

Allegro zwiększa obroty o ponad 60 proc. i osiąga zysk netto na poziomie 270 mln zł

Sterowiec firmy Allegro.pl (Wikimedia Commons / fot. Hubert Śmietanka)
Przychody Grupy Allegro w pierwszym kwartale 2021 roku wyniosły 1,21 mld zł i były wyższe od zeszłorocznych o 61,1 proc. Firma zanotowała też spory wzrost zysku netto – do poziomu 269 mln zł. Skorygowana EBITDA osiągnęła poziom 535,6 mln zł, co stanowiło wzrost o 50,6 proc.

Wartość sprzedanych produktów na platformie w pierwszym kwartale obecnego roku wyniosła 9,6 mld zł. To wzrost o 46,1 proc. względem zeszłego roku. Pozwoliło to na zwiększenie pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:01
StoryEditor
Mieszko Musiał, prezes Carlsberg Polska o sytuacji na rynku piwa: Nie boję się, ale to nie oznacza, że jestem arogancki [WYWIAD]
Mieszko Musiał, prezes zarządu Carlsberg Polska (Carlsberg Polska)

- Ostatnie dane Nielsena za pierwszy kwartał pokazały, że wartość sprzedaży piwa już nie rośnie. Wolumen spada nieco zbyt głęboko, aby rosła wartość wynikająca z wyższej ceny, jak i miksu produktów. To jednak dopiero początek roku, relatywnie mało znaczący okres dla piwa. Znacznie istotniejsze będą drugi i trzeci kwartał, wchodzimy więc w ten kluczowy moment - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Mieszko Musiał, prezes zarządu Carlsberg Polska.

Z Mieszkiem Musiałem rozmawialiśmy podczas rocznicy 180-lecia Browaru Okocim.

Podczas swojego wystąpienia zwrócił Pan uwagę, że ostatnie lata były dla was najtrudniejsze w hi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 12:37
StoryEditor
Szałata i Szok! Co to jest? Enata Bread rusza z nowym konceptem handlowym
Tak wygląda lokal ”Szałata i szok” (fot. Enata Bread)

Enata Bread - operator takich brandów jak “Gorąco Polecam. Smaki z piekarni” oraz “Bakery”, pracuje nad kolejnym konceptem. Bartłomiej Rychcik w wywiadzie dla portalu “Franczyzawhandlu.pl” uchylił rąbka tajemnicy związanego z nowym szyldem. - Ma on wzbogacić i uzupełnić grupę naszych marek - tłumaczy prezes zarządu firmy.

Szałata i szok - co to będzie za koncept i na jakim etapie są prace nad nim?

To zupełnie nowy koncept, ale jednocześnie rozwinięcie oferty "Gorąco Polecam. Smaki z piekarn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 17:16