18.05.2021/09:59

Amazon walczy z podróbkami na swojej platformie. Na ten cel przeznaczono ponad 700 mln dolarów

Koncern Amazon opublikował raport za 2020 r. o ochronie marek. Firma chwali się, że do końca minionego roku zainwestowała ponad 700 mln dol. i zatrudniła ponad 10 tys. osób, aby chronić swoje serwisy przed oszustwami i nadużyciami.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także