Amazon otworzył wirtualne miasto pełne produktów dostępnych w trakcie Prime Day
Amerykański gigant online wstawił do 10 centrów handlowych kioski Amazon VR, w których można wejść do świata produktów firmy. Autorzy rozwiązania popuścili wodze fantazji i nie zabierają użytkowników do nudnego sklepu z półkami pełnymi towarów, tylko do przypominającego wesołe miasteczko świata produktów z oferty Prime Day.
Podróż, odbywana dzięki okularom VR, zaczyna się od lotu balonem, podczas którego można z góry popatrzeć na wybrane produkty i promocje. Potem ląduje się w miasteczku i można wejść do budynku, gdzie znajdują się kolejne pokoje, odpowiadające działom towarowym w markecie, tylko że są przytulnie urządzone.
W Łazience znajdziemy produkty do pielęgnacji ciała i kąpieli, kosmetyki itp. W Kuchni jest żywność, ale też sprzęty agd – każde urządzenie można obejrzeć ze wszystkich stron, zajrzeć do środka, włączyć, a także zapoznać się z informacjami technicznymi i ceną. Jest dział odzieżowy, zabawki i akcesoria dla dzieci, dział Prime Video, elektronika itd. itp. W salonie odzieżowym można przymierzać wirtualne stroje na wirtualnych modelach, ubierając je w dowolne zestawy.
3