07.04.2020/08:59

Amazon przekłada swój Prime Day z powodu pandemii koronawirusa. Nadwyżki sprzętu chce sprzedać wcześniej

Amerykański gigant e-commerce przesunie swoje wakacyjne wydarzenie co najmniej na sierpień, co pozwoli mu już teraz sprzedać nadwyżkę urządzeń po obniżonych cenach i zarobić dodatkowe 100 mln dolarów.

O decyzji firmy informuje Agencja Reutera, choć Amazon oficjalnie odmówił komentarza w tej kwestii.

Prime Day to wydarzenie marketingowe, które Amazon rozpoczął w 2015 roku, aby zwiększyć sprzedaż podczas letnich przestojów zakupowych. Do tej pory odbywało się ono w lipcu.

Dzięki przesunięciu Amazon będzie dysponował pięcioma milionami dodatkowych urządzeń elektronicznych, które spodziewa się sprzedać szybciej.

„Prawdopodobnie będziemy musieli promować się wcześniej, co będzie trudne, jeśli będziemy ograniczeni możliwościami” - napisał w notatce z codziennego spotkania kadry kierowniczej główny doradca prawny Amazona David Zapolsky, dodając, że firma może zarobić na tym dodatkowe 100 mln dolarów.

W zeszłym roku firma wydarzenie trwało przez 2 dni i objęło 18 krajów. Firma nie podała ile dokładnie zarobiła na swoim Prime Day.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.