19.11.2018/15:05

Amazon uczy się Europy. Sklepy tymczasowe Loft for Xmas ruszyły w sześciu europejskich metropoliach

Amerykański gigant uruchamia sześć sklepów pop-up pod szyldem „Loft for Xmas”. Będą oferować głównie zabawki i elektronikę konsumencką, a także odzież. Koncern chce lepiej poznać europejskich konsumentów i uczyć się specyfiki handlu stacjonarnego – informuje portal RetailDetail.

Tymczasowe „lofty” Amazona działają w Amsterdamie, Berlinie, Londynie, Mediolanie i Paryżu. Otworzyły się 15 listopada i będą funkcjonować do 26 listopada. W ofercie mają zabawki, elektronikę i odzież. Ta ostatnia kategoria ma dla koncernu szczególne znaczenie „edukacyjne”, ponieważ sprzedaż odzieżowych marek własnych sieci dołują niezgodności w kolorystyce, kroju czy rozmiarówce – informuje Retail Detail.

Amazon ma 66 odzieżowych marek własnych, ale ich sprzedaż idzie kiepsko, z dziesięciu najgorzej sprzedających się kategorii aż dziewięć to moda kobieca i dziewczęca. Sklepy tymczasowe to świetny sposób na badanie nowych rynków, produktów czy pomysłów. Amazon, który planuje rozwój sieci stacjonarnej, uzyska dzięki nim wiele informacji niskim nakładem kosztów.

Źródło: retalidetail.eu

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.