17.09.2018/17:06

Amazon z nową ofertą dla małych firm i startupów

Internetowy gigant Amazon chce pozycjonować się jako pośrednik dla regionalnych producentów, małych firm i startupów.

Jak podaje serwis lebensmittelpraxis.de, robi to za pośrednictwem platformy Amazon Storefronts, która jest uruchamiana równolegle w Wielkiej Brytanii i USA. Tym samym grupa odpowiada na zapotrzebowania młodych przedsiębiorców i producentów regionalnych, a także na rosnące zapotrzebowanie na tego typu platformę ze strony sklepów internetowych, takich jak Etsy lub DaWanda, sprzedających produkty wyrabiane ręcznie, dzieła sztuki czy antyki.

Lebensmittelpraxis.de zaznacza, że połowa produktów sprzedawanych na całym świecie przez Amazon pochodzi od małych i średnich firm. W 2017 roku niemieckie MŚP sprzedające swoje produkty za pośrednictwem platformy Amazon Marketplace osiągnęły rekordową sprzedaż eksportową ponad 2,1 mld euro. Ponad 70 proc. eksportowało swoje produkty do klientów na całym świecie.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.