14.04.2021/13:21

Amerykańska sieć wprowadza bezkontaktowe zakupy

Marriott International ogłosił debiut pilotażowego programu bezstykowych kiosków, a także wprowadzenie koncepcji bezkontaktowych sklepów typu „grab-and-go”. Nowe programy pilotażowe są wdrażane w wybranych hotelach i maja na celu podniesie zaufania podróżnych.

Dwa obiekty sieci w stanie Maryland w USA mają szansę stać się przełomem w branży dzięki testowaniu nowej, pomysłowej, ale znanej koncepcji rynkowej. Ruszyły specjalne kioski typu grab-and-go, w których można zakupić przekąski, napoje i rozmaitości. Oferowane przez markę bezpłatne codzienne śniadanie zostało uwzględnione w projekcie w godzinach porannych i obejmuje wybór kanapek śniadaniowych na ciepło, słodkich przekąsek, jogurtów, płatków zbożowych i owoców każdego ranka. W kioskach z bezdotykową płatnością Bluetooth będzie można również kupić kawę i rozszerzone dania do wyboru z karty. Indywidualnie zapakowane artykuły są uzupełniane przez cały dzień. Goście mogą zjeść posiłek w holu, w zaciszu własnego pokoju lub w podróży.

Obsługa zbliżeniowa Marriott stale się rozwija, jeszcze bardziej ulepszając funkcje, takie jak mobilne zameldowanie i wymeldowanie, klucz mobilny, mobilna restauracja i żądania mobilne - które umożliwiają gościom wysyłanie specjalnych zapytań dotyczących usług i udogodnień za pośrednictwem wiadomości w czasie rzeczywistym - wszystkie dostępne za pośrednictwem aplikacji Marriott Bonvoy.

Bardziej niż kiedykolwiek podróżni chcą mieć większą kontrolę nad swoimi podróżami. Według niedawnego raportu opublikowanego przez The Travel Technology Association 65 proc. podróżnych twierdzi, że obiekty noclegowe będą musiały korzystać z najnowszych technologii, aby czuli się bezpiecznie. W innym raporcie firmy Medallia Zingle 87 proc. klientów w USA stwierdziło, że chciałoby, aby firmy nadal oferowały opcje ograniczające obsługę osobistą. Ponadto posty w mediach społecznościowych zawierające frazę „samoobsługa” wzrosły o 170 procent rok do roku od 2019 do 2020, na podstawie analizy mediów społecznościowych przeprowadzonej na zlecenie Marriott.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.