07.12.2018/17:23

AmRest będzie rozwijał markę Burger King w Europie Centralnej, w tym w Polsce

Spółka AmRest podpisała umowy, dzięki którym będzie rozwijać markę Burger King na rynkach w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii. Celem jest zwiększenie skali działalności sieci w naszym regionie. Dziś operator prowadzi w Polsce 40 restauracji Burger King.

Spółka poinformowała, że chce wykorzystać dotychczasowe doświadczenia w zarządzaniu siecią, aby znacząco zwiększyć jej skalę w regionie.

- Ugruntowana pozycja rynkowa firmy, jak również jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marką Burger King, czyni AmRest doskonałym partnerem do dalszego rozwoju sieci w tym bardzo perspektywicznym dla nas regionie – podkreślił w komunikacie David Shear, Prezydent Burger King EMEA.

- Zawarcie umowy jest krokiem milowym w realizacji strategii rozwoju sieci Burger King. Mamy jasną wizję dla marki i niezwykle cieszymy się z możliwości jakie to porozumienie stwarza dla naszego biznesu - powiedział Alan Laughlin, Prezydent Burger King w AmRest.

Obecnie AmRest prowadzi 40 restauracji Burger King w Polsce, 14 w Czechach, 2 na Słowacji i 1 w Bułgarii.

Burger King jest częścią portfela AmRestu od 2007 roku. W portfelu holdingu AmRest znajdują się też takie marki jak Pizza Hut, Starbucks, Bacoa, La Tagliatella, Blue Frog i KABB. Spółka zarządza ponad 1800 restauracjami z segmentu restauracji szybkiej obsługi i restauracji z obsługą kelnerską w 18 krajach: Polsce, Austrii, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Słowenii, w Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rumunii, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemczech i Chinach.

Założona w 1953 roku na terenie Stanów Zjednoczonych sieć burgerowni Burger King specjalizuje się daniach fast food.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.