23.10.2020/17:29

AmRest: dostawy do domu nie uratują sytuacji. Spółka liczy na wsparcie państwa

Grupa AmRest jest przygotowana do realizacji dostaw do domu na dużą skalę, ale ten kanał nie jest w stanie w pełni zrekompensować zamknięcia działalności restauracji na miejscu. Spółka liczy na podobne wsparcie państwa jak wiosną - poinformowała PAP Biznes grupa AmRest.

"Pierwsza fala koronawirusa i związane z nią ograniczenia w działalności gastronomicznej pokazały, że firma jest przygotowana, aby działać skutecznie w czasie zamknięcia sprzedaży na miejscu. Kanał dostawy do domu jest od lat strategicznym filarem AmRest, w konsekwencji jesteśmy gotowi na dużą liczbę zamówień wraz z procesem dostosowanym do sytuacji epidemiologicznej, obejmującym min. bezkontaktową dostawę czy przyjazne płatności online. Jednakże sprzedaż w tak ograniczonym zakresie nie jest w stanie całkowicie zrekompensować zamknięcia działalności na miejscu" - poinformowało PAP biuro prasowe AmRestu.

Spółka podkreśliła, że liczy na podobne wsparcie ze strony organów państwowych, jak miało to miejsce w przypadku tzw. pierwszego zamknięcia gospodarki, szczególnie w zakresie ochrony miejsc pracy. AmRest wskazuje, że branża restauracyjna jest jedną z najbardziej dotkniętych skutkami epidemii. Zdaniem spółki warto na nowo zastanowić się nad zasadnością niedziel niehandlowych i ich wpływem na biznes.
 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • NickY 24.10.2020

    Bardzo ładna poprawa tekstu, Panie 'Redaktorze' ;-).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także