16.01.2018 / 12:28
StoryEditor

Andrew Clarke, Mars: Marketingowcy nigdy wcześniej nie stali przed tak trudnymi wyzwaniami

Mars, Ekologiczny M&M (fot. mat. prasowe Mars)
Szef działu marketingu koncernu spożywczego Mars przekonuje w rozmowie z telewizją CNBC, że specjaliści z jego dziedziny funkcjonują obecnie w niezwykle trudnym otoczeniu biznesowym, ponieważ nigdy wcześniej nie mieli aż tylu kanałów komunikacji z konsumentami. Ale prócz nowych wyzwań mają też nowe szanse i perspektywy.

W wywiadzie dla programu „Marketing Media Money” telewizji CNBC Andrew Clarke – CMO w koncernie Mars, odpowiedzialny za marketing takich brandów jak M&Ms, Snicker, Skittles oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 13:23