19.05.2022 / 10:56
StoryEditor

Anna Gutkowska, PepsiCo: Poprawne ułożenie towaru na półce pomaga nie zmarnować czasu i nie zniszczyć nastroju konsumenta [WYWIAD]

Anna Gutkowska, PepsiCo (fot. PepsiCo)
– Gdy sprawdzamy sprzedaż i rotację całej kategorii ułożonej wyłącznie na zasadzie intuicji danego sklepu w kontrze do drzewa decyzyjnego i naszych badań, widzimy, że w tym drugim przypadku rotacja jest większa o min. 5 proc. To dużo – mówi w rozmowie z naszym portalem Anna Gutkowska, Head of Category Management and Shopper Insights Team w PepsiCo.

Jak konsumenci patrzą na akcje cross-sellingowe sieci handlowych. W jakim stopniu działa to na konsumentów i jak dalece jest to zależne od rodzaju cross-sellingowej pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 11:04