26.02.2020/10:11

Aplikacja Lidla dyskryminuje klientów? Pojawiły się skargi organizacji społecznej

Lidl uruchomił niedawno swoją aplikację Lidl Plus w Belgii, która spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów sieci. Jednak nie wszystkim się ona spodobała. Organizacje reprezentujące osoby starsze uznały ją za dyskryminującą.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • ko 26.02.2020

    Mają rację. Osoby nie posiadające smartfonów są dyskryminowane

  • Amman 26.02.2020

    Żyjemy w czasach, gdy wszystko może być dyskryminacją. Jakby w Belgii aplikacji nie było, to by były skargi na dyskryminację względem Polaków (bo Ci mają apkę). Nonsens.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.