29.12.2017/14:11

Aplikacja Mój Carrefour zanotowała ponad 1 000 000 pobrań!

Mobilną aplikację Mój Carrefour, którą rozwija sieć Carrefour Polska pobrało na swoje smartfony już ponad milion klientów. To oznacza, że od końca kwietnia 2017 r. liczba pobrań wzrosła o ponad 400 000.

Dzięki aplikacji Mój Carrefour klienci Carrefoura mają dostęp do kuponów, gazetek handlowych, dodatkowych rabatów i promocji, programu lojalnościowego, a także usług, takich jak np. Scan&Go, SąSiatki, czy mobilne płatności Masterpass i Android Pay. Narzędzie pozwala sieci Carrefour na pozyskanie znacznej wiedzy na temat zwyczajów zakupowych klientów, dzięki czemu może jeszcze lepiej spersonalizować swoją ofertę.

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Carrefour „urządzenia mobilne i rekomendacje pochodzące z mediów społecznościowych odgrywają coraz większą rolę w codziennych decyzjach klientów sieci handlowych, a smartfon towarzyszy im przy każdych zakupach. Trendy internetowe zmieniają się błyskawicznie, dlatego głównym założeniem sieci Carrefour Polska jest ich prawidłowe rozpoznanie i wyprzedzanie. Z tego względu, jako pierwsza sieć handlowa, Carrefour zdecydował o wprowadzeniu mobilnego programu lojalnościowego.”

Funkcjonalności aplikacji Mój Carrefour są systematycznie aktualizowane. W kwietniu 2017 r. Carrefour poinformował, że wprowadza do aplikacji trzy nowe funkcjonalności. Po pierwsze w aplikacji pojawił się czytnik cen, dzięki któremu klienci będą mogli sprawdzić cenę zapisaną na kodzie kreskowym produktu w dowolnym momencie i miejscu, a nie tylko w wyznaczonych do tego punktach w sklepie. Po drugie użytkownicy aplikacji mogą łatwiej i szybciej zbierać naklejki promocyjne, przyznawane przy zakupach podczas różnego rodzaju akcji kolekcjonerskich. Wystarczy, że za każdym razem przy kasie klient pokaże ekran „Karty” w aplikacji, a wszystkie przysługujące mu naklejki zostaną automatycznie dodane do odpowiednich albumów. Po uzbieraniu kompletu naklejek aplikacja automatycznie wygeneruje kupon, uprawniający do skorzystania z promocji. Ostatnią nową funkcją był „E-kupon Nagroda”, przysługujący klientom robiącym zakupy w supermarketach Carrefour Market.

- Planujemy stałą pracę nad rozwojem aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy. Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour – mówiła kilka miesięcy temu Katarzyna Orlińska, dyrektor ds. digitalizacji Carrefour Polska.

- Analiza potrzeb naszych klientów pozwoliła wprowadzić oczekiwane przez nich nowe funkcje, zapewniające szybkość, intuicyjność i wygodę korzystania. Wdrożone teraz nowe funkcje to przykład kierunku, w którym chcemy rozwijać naszą aplikację mobilną. Oddajemy w ręce klientów kolejne narzędzia, dzięki którym jego doświadczenie z zakupów w sklepach Carrefour będzie jeszcze przyjemniejsze  – dodała Katarzyna Orlińska.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • AH 04.01.2018

    Podejrzewam, że to czy klienci będą z aplikacji korzystali czy nie jest dla Carrefoura sprawą drugorzędną. Najważniejsze jest to, żeby ją zainstalowali i się do niej zalogowali. Dane klientów piechotą nie chodzą i to jest dla dostawcy tej aplikacji największa wartość.

  • bp 02.01.2018

    nie ma co się dziwić, półki oklejone reklamami aplikacji, niech tylko dodatkowo podadzą ile osób skorzystało z aplikacji, bo ja osobiście nie dałem rady, ściągnąłem i wykasowałem. Niech sobie Carrefour poczyta komentarze użytkowników.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.