12.01.2017/12:43

Aplikacje mogą zwiększać przychody sieci sklepów

Jeśli chodzi o nowe źródła przychodów, to zdaniem Radosława Pidzika wykorzystanie danych geolokalizacyjnych z aplikacji mobilnej pozwala na precyzyjne rozpoznanie kontekstu, w którym aktualnie znajduje się klient. W połączeniu z zaawansowaną analityką danych behawioralnych i z odpowiednią platformą CRM, daje to szerokie możliwości rozszerzenia spektrum potrzeb klienckich, które sieć spożywcza jest w stanie zidentyfikować i precyzyjnie zaadresować we współpracy z własnymi dostawcami lub z innymi podmiotami oferującymi produkty i usługi spoza asortymentu sieci. A to oznacza potencjał dodatkowego strumienia przychodów dla sieci.

W długoterminowej perspektywie istotne jest analizowanie pojawiających się na rynku nowych technologii i cyfrowych kierunków rozwoju, dzięki czemu można na bieżąco identyfikować nowinki będące szansą i takie, które są potencjalnym zagrożeniem dla modelu biznesowego. – Jest to podstawą do ustrukturyzowanego podejścia do ustanowienia priorytetów wdrożenia nowych funkcjonalności, takich jak np. rozszerzona rzeczywistość czy machine learning – przekonuje senior manager w Deloitte Digital.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.