01.10.2018/10:24

Arhelan ma nową strategię i chce rozwijać się samodzielnie [WYWIAD]

Marek Bodynek, prezes zarządu sieci sklepów Arhelan, objaśnia w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl unikalny modelu zarządzania siecią i ujawnia szczegóły nowej strategii rozwoju. Firma zamierza wykorzystać własny potencjał finansowy i organizacyjny do znacznego przyspieszenia tempa ekspansji.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Gr. 29.12.2022

    Niesamowity wyzysk pracowników . Zmiany godzin pracy w ustalonym wcześniej grafiku jest nagminne. Nie przestrzegane są godziny odpoczynku zagwarantowane przez kodeks pracy. Nie spotkałam się nigdzie z takim traktowaniem pracowników. Z tego powodu są ciągle rotacje i braki kadrowe. Zarządzanie przez kierownika jest niedostateczne żeby nie powiedzieć, że jest beznadziejne i koszmarne .

  • nie znany 24.11.2020

    co niektóre kierowniczki sieją terror są ordynarne w stosunku do pracowników i zwracają uwagę a w zasadzie dają ryposty przy klientach co nie powinno mieć miejsca

  • nie znany 24.11.2020

    co niektóre kierowniczki sieją terror są ordynarne w stosunku do pracowników i zwracają uwagę a w zasadzie dają ryposty przy klientach co nie powinno mieć miejsca

  • darc 07.10.2018

    Kolejny ekspert po Biedronce i Małpce. Zazwyczaj długo nie zagrzewają miejsca tacy eksperci.

  • Slabo 02.10.2018

    Aj ... Kolejna sieć sklepów będzie pogrążona...

  • Nieznany 02.10.2018

    Tylko szkoda że pracownicy mało zarabiają jak na taki sklep

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.