Arhelan ma nową strategię i chce rozwijać się samodzielnie [WYWIAD]
Marek Bodynek, prezes zarządu sieci sklepów Arhelan, objaśnia w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl unikalny modelu zarządzania siecią i ujawnia szczegóły nowej strategii rozwoju. Firma zamierza wykorzystać własny potencjał finansowy i organizacyjny do znacznego przyspieszenia tempa ekspansji.
Pozostało jeszcze 96% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
6 komentarzy
-
29.12.2022
Niesamowity wyzysk pracowników . Zmiany godzin pracy w ustalonym wcześniej grafiku jest nagminne. Nie przestrzegane są godziny odpoczynku zagwarantowane przez kodeks pracy. Nie spotkałam się nigdzie z takim traktowaniem pracowników. Z tego powodu są ciągle rotacje i braki kadrowe. Zarządzanie przez kierownika jest niedostateczne żeby nie powiedzieć, że jest beznadziejne i koszmarne .
-
24.11.2020
co niektóre kierowniczki sieją terror są ordynarne w stosunku do pracowników i zwracają uwagę a w zasadzie dają ryposty przy klientach co nie powinno mieć miejsca
-
24.11.2020
co niektóre kierowniczki sieją terror są ordynarne w stosunku do pracowników i zwracają uwagę a w zasadzie dają ryposty przy klientach co nie powinno mieć miejsca
-
07.10.2018
Kolejny ekspert po Biedronce i Małpce. Zazwyczaj długo nie zagrzewają miejsca tacy eksperci.
-
02.10.2018
Aj ... Kolejna sieć sklepów będzie pogrążona...
-
02.10.2018
Tylko szkoda że pracownicy mało zarabiają jak na taki sklep
11