02.05.2019/13:19

Arla Foods wybrało agencję do obsługi swoich marek w social mediach

Za obsługę działań w mediach społecznościowych dla marek Apetina i Lurpak, które należą do firmy Arla Foods, odpowiadać będzie Isobar Polska - poinformowała agencja w komunikacie.

Agencja będzie tworzyć strategię obecności marek w social media, a także odpowiadać za kreację oraz egzekucję działań oraz moderację. Isobar będzie również zarządzał treścią serwisów internetowych obu marek.

Isobar Polska nie jest jedyną spółką należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska, która wspiera marki należące do Arla Foods. Od 2004 r. za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.