11.06.2022 / 08:30
StoryEditor

Armen Papazjan, Brand Distribution Group: Staramy się zrobić rewolucję

Armen Papazjan, CEO i wiceprezes Brand Distribution Group (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Presja cenowa sprawia, że musimy codziennie walczyć z dużymi graczami, samemu nie będąc dzisiaj dużym graczem. Staramy się jednak zrobić rewolucję, tak jak zrobiła to sieć handlowa Profi Rom Food w Rumunii – powiedział Armen Papazjan, CEO i wiceprezes Brand Distribution Group, podczas debaty „Strategie asortymentowe. Sklepowe półki w erze superinflacji i niestabilnych dostaw” na Retail Trends 2022.

Jak tłumaczył wcześniej w trakcie konferencji Retail Trends 2022 Paweł Musiał, prezes Profi Rom Food, spółki zarządzającej siecią ponad 1350 sklepów na rynku rumuńskim – naślado...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 12:35
StoryEditor
Parter handlowy ze sklepami EuroSpar i Rossmann sprzedany. To czyste złoto dla inwestora
(fot. Shutterstock)

Parter handlowy o powierzchni około 2400 mkw., zlokalizowany przy ulicy Stawki 2A w Warszawie, zmienił właściciela. Jest to jedna z atrakcyjniejszych lokalizacji handlowych w Śródmieściu dzięki intensywnemu ruchowi pieszym oraz bliskości dużych osiedli i biurowców.

Najważniejszymi najemcami są EuroSpar – największy operator spożywczy w obiekcie – oraz drogeria Rossmann, co znacząco zwiększa atrakcyjność inwestycyjną całej nieruchomości. Op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 14:56
StoryEditor
Work War Z, czy Żabka może być start-upem dla młodych przedsiębiorców z Pokolenia Z
Żabka, pod której szyldem działa już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców w całej Polsce, coraz wyraźniej staje się miejscem pierwszego wyboru dla młodych dorosłych, którzy chcą rozpocząć własną działalność biznesową

Pokolenie Z coraz śmielej wchodzi w świat biznesu, a Żabka staje się dla wielu młodych w miarę bezpieczną i realistyczną drogą do przedsiębiorczości. Koncept sieci i oferowane wsparcie sprawiają, że franczyza Żabki przyciąga rekordową liczbę młodych przedsiębiorców.

Co pokolenie Z widzi w Żabce?

Żabka, pod której szyldem działa już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców w całej Polsce, coraz wyraźniej staje się miejscem pierwszego wyboru dla mł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. listopad 2025 14:49