13.08.2019/17:03

Arteta, Purella i Bracia Sadownicy chcą wspólnie podbić rynek zdrowej żywności w sklepach tradycyjnych

Arteta, Purella i Bracia Sadownicy, trzy innowacyjne firmy działające na rynku zdrowej żywności uruchomią wspólny projekt dystrybucyjny. Producenci rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego. Projekt będzie realizowany pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie”.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Juren 14.08.2019

    Dlaczego producenci chemii i kosmetyków nie robią tego samego, połączyć się w działaniu na rzecz rynku tradycyjnego.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.