08.09.2021 / 11:57
StoryEditor

Artur Noga-Bogomilski, GfK: Platforma gfknewron daje możliwości, których do tej pory żadne narzędzie nie oferowało

Artur Noga-Bogomilski, GfK (mat. prasowe)
Analityka danych sprzedażowych rozwija się w tempie, które można nazwać kroczącą rewolucją. Menedżerowie otrzymują narzędzia, które pozwalają zarządzać markami z precyzją i szybkością dotychczas niewyobrażalną. Najbardziej innowacyjne rozwiązania, takie jak platforma gfknewron, umożliwiają także prognozowanie trendów rynkowych – opowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Artur Noga-Bogomilski, Senior Director Market Insight PL / Proxy w GfK.

Transformacja cyfrowa dotyka wszystkich obszarów biznesu. Analityka danych sprzedażowych jest już dość zaawansowana – używają jej m.in. detaliści – ale te rozwiązania wciąż szyb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 18:15
StoryEditor
Wolt rozdaje bonusy użytkownikom Allegro Smart. Co mogą zyskać?
Allegro Smart (fot. Allegro)

Allegro startuje z nową kampanią promocyjną “Jak zniżki na każdy miesiąc, to Smart! Bonusy”. Seria spotów informuje o dodatkowych korzyściach dla użytkowników Allegro Smart. Swoje bonusy dorzuca też m.in. Wolt.

W najnowszej kampanii reklamowej Allegro podkreśla, że subskrybenci zyskują jeszcze więcej korzyści dzięki Smart! Monetom i Smart! Bonusom, które dają im dostęp do wyjątkowych o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 07:35
StoryEditor
Maxi Zoo z nową strategią cenową. Czy zagrozi dyskontom?
Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre – zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska (fot. Shutterstock + Maxo Zoo)

Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska. Jak w praktyce ma być realizowana nowa polityka sieci handlowej?

W artykule przeczytasz:

  • Maxi Zoo z nową strategią cenową
  • Wojciech Kamiński: Obniżamy ceny na dobre w Maxi Zoo
  • Nowa strategia cenowa ma budować zaufanie klientów do sieci
  • Rynek produktów dla zwierząt rośnie o 10 procent
  • Dynamiczny rozwój Maxi Zoo na polskim rynku

Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska. Jak w praktyce ma być realizowana nowa polityka sieci handlowej?

Maxi Zoo z nową strategią cenową

Maxi Zoo, sieć sklepów z artykułami dla zwierząt, ogłosiła, że wprowadza nową filozofię zakupów pod hasłem „Obniżamy ceny na dobre”. Nowa polityka cenowa najpierw obejmie wybrane produkty, ale w akcję będą włączane kolejne grupy produktowe. Spółka podkreśla, że dyskontowe ceny na artykuły dla zwierząt mają obowiązywać zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w e-commerce.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 01:49