20.06.2022 / 09:57
StoryEditor

Asortyment przyszłości. Jak zmieni się zawartość sklepowych półek? [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Dystrybutory z produktami, którymi klienci mogą napełniać własne pojemniki wielokrotnego użytku, są jednym ze sposobów na ograniczenie ilości opakowań trafiających do obiegu (Carrefour)
Troska o środowisko i zrównoważony rozwój znajdują wyraz w tym, co pojawia się w sklepowej ofercie. Produkty stają się bardziej ekologiczne dzięki modyfikacjom w obszarze surowców oraz opakowań. Ile już w tej materii zostało zrobione i co przed nami?

Już od kilku lat mamy w Polsce do czynienia z trendem określanym mianem czystej etykiety, który sprowadza się do tego, że konsumenci poszukują produktów o jak najkrótszej liczbi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 10:41
StoryEditor
Konieczne jest nieustanne podważanie status quo produktu [WYWIAD]
Michał Lutostański, partner associate w Deloitte Strategy

Tak jak sklepom nie brakuje wyzwań, tak też producenci FMCG również nie mogą osiąść na laurach. Muszą oni reagować m.in. na wzrastające udziały marek własnych oraz starzejące się społeczeństwo. Jakie dziś są silniki wzrostu kategorii FMCG? Wymienia je Michał Lutostański, partner associate w portfolio Strategy w Deloitte.

Jakie największe wyzwania stoją dzisiaj przed markami FMCG?

Michał Lutostański, doktor nauk społecznych, partner associate w portfolio Strategy w Deloitte, prezes Polskiego T...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 10:59
StoryEditor
PepsiCo Polska uruchomi w Grodzisku Mazowieckim nowy inteligentny magazyn. Jakie korzyści osiągnie firma dzięki inwestycji?
Wizualizacja magazynu PepsiCo (mat. prasowe)

PepsiCo Polska realizuje strategię automatyzacji logistyki. Firma uruchomi nowy inteligentny magazyn w Grodzisku Mazowieckim. Inwestycja pozwoli firmie połączyć produkcję i wysyłkę ze zautomatyzowanym systemem zdolnym do pracy w trybie 24/7, zwiększając wydajność operacyjną i zmniejszając emisję CO2.

PepsiCo Polska planuje uruchomienie w trzecim kwartale 2026 roku w Grodzisku Mazowieckim nowego automatycznego magazynu z technologią Mecalux. Instalacja została z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 21:24