27.01.2022/09:31

ATS zapowiada uruchomienie kilkadziesiąt sklepów autonomicznych. Firma zaoferuje koncept ultra convenience, czy projekt jest lepszy niż Żabka Nano?

Sektor handlu convenience w Polsce już parę lat temu miał być zdominowany przez sklepy autonomiczne, umożliwiające kupowanie bez udziału sprzedawcy, a tak się przecież nie stało. Konsumentów do nowej formy sprzedaży nie udało się przekonać ani gigantowi z Krzemowej Doliny, którym jest Amazon, ani mniejszym firmom. W Polsce pierwsze koncepty sklepów bezobsługowych również jeszcze nie zadomowiły się na dobre. Te wszystkie „porażki” mają wspólny mianownik, problem ze zrozumieniem potrzeb konsumenta.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także