20.04.2022 / 08:14
StoryEditor

Auchan chce przejąć sieć ze Słowenii i zwiększyć swoją obecność w Europie Południowo-Wschodniej

Sklep sieci Mercator (fot. Wikimedia)
Słoweńska sieć sklepów Mercator znalazła się na celowniku Auchan. Może to być przyczółek do dalszej ekspansji sieci na Bałkanach.

Obecnie 44 proc. akcji Fortenova Group, chorwackiego właściciela szyldu specjalizującego się również w rolnictwie i produkcji żywności, posiada amerykańsko-węgierski fundusz inw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 15:09
StoryEditor
Biedronka upraszcza zakupy. Dzięki kuponom w aplikacji będzie można taniej kupować w sklepach
Biedronka wprowadza e-vouchery do aplikacji Moja Biedronka. E-kupony pozwolą na zakupy z rabatami w sklepach sieci

Biedronka konsekwentnie cyfryzuje doświadczenie zakupowe klientów, wprowadzając opcjonalne e-vouchery w aplikacji Moja Biedronka. To prokliencki zwrot odpowiadający na potrzeby osób, które preferują mieć swoje kupony rabatowe i oferty spersonalizowane w formie cyfrowej, zamiast na wydrukach na paragonie. Nowa usługa zapewnia większą przejrzystość, wygodę i sprawia, że wszystkie kody rabatowe są zawsze pod ręką w telefonie.

E-vouchery w Biedronce: wygoda i przejrzystość w smartfonie

Po włączeniu usługi w aplikacji, e-vouchery będą widoczne w zakładce „Oferty” i można je zrealizować bezpośrednio ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 19:35
StoryEditor
Od pola do sklepowej półki. Kaufland inwestuje w „uprawy kontraktowe” i współpracę z lokalnymi dostawcami
Obecnie w każdym sklepie Kaufland w Polsce klienci znajdą minimum 250 produktów regionalnych, a w większych marketach nawet ponad 500

Kaufland intensywnie rozwija współpracę z polskimi dostawcami w ramach strategicznego projektu „Uprawy kontraktowe”. Od czwartku, 16 października br., w ofercie sieci w całej Polsce dostępne są ziemniaki i cebula pochodzące bezpośrednio od lokalnych rolników z Wielkopolski. Inicjatywa ta wpisuje się w strategię firmy polegającą na wspieraniu polskich regionów i lokalnej gospodarki.

Skala współpracy i lokalne pochodzenie

Obecnie w każdym sklepie Kaufland w Polsce klienci znajdą minimum 250 produktów regionalnych, a w większych marketach nawet ponad 500. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 00:00