09.02.2017/09:36

Auchan otwiera pierwszą placówkę w formacie Auchan Supermarché

W ramach prac i testów nad nowym formatem sklepów francuski Auchan przeprowadził rebranding pierwszej z 14 placówek, które funkcjonować będą pod szyldem Auchan Supermarché. Pierwszy market mieści się w miejscowości Saint Germain lès Corbeil, ok. 35 km od Paryża.

Jak podaje firma IGD, Auchan pracuje nad nowym ujednoliceniem swojej sieci handlowej w ramach ogłoszonego w październiku 2016 r. programu unifikacyjnego single-banner initiative (inicjatywa jednego szyldu). Poddane rebrandingowi markety Auchan Supermarché mają być w pełni przygotowane do działania do końca pierwszego półrocza 2017 r.

Jeśli chodzi o organizację sali sprzedaży, nowe placówki będą przeznaczać dużo miejsca na produkty świeże, w tym także wyroby mięsne i nabiał. Działy z poszczególnymi kategoriami produktów nie będą tak wyraźnie rozdzielone, jak wcześniej. Do wyodrębnienia poszczególnych obszarów z towarami danej kategorii wykorzystane będą takie instrumenty jak zróżnicowana kolorystyka podłogi czy odmienna stylistyka wystroju i systemu informacji dla klienta.

Do obsługi placówek w nowym formacie potrzebni będą dodatkowi pracownicy, w związku z czym firma zatrudniła osoby, których zadaniem będzie przede wszystkim pomagać klientom w zakupach na dziale win oraz produktów pielęgnacji urody.

Skoro Auchan zamierza konsekwentnie realizować swoją inicjatywę jednego szyldu, należy się spodziewać także rebrandingu polskiej sieci Simply Market. Simply Market Polska to sieć 32 supermarketów należących do spółki Elea Polska Sp. z o.o., o łącznej powierzchni sprzedaży ok. 43 tys. mkw. Sklepy sieci Simply są usytuowane w centralnej i południowej Polsce. Zatrudniają ok. 1200 pracowników.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.