16.10.2020/12:26

Auchan Polska chce odskoczyć konkurencji dzięki markom własnym i ofercie sezonowej

Mocna oferta sezonowa, silne marki własne i rozsądna polityka promocyjna mają być atutami sieci Auchan w walce o udziały w polskim rynku - wynika z wypowiedzi, jakiej udzielił Damien de Maisonneuve, Brand Director Auchan Retail Polska, podczas Retail & FMCG Congress 2020.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Asia 26.10.2020

    A kto wytwarza produkty marki własnej? Przecież to nasi krajowi producenci!

  • Sławomir Antczak 20.10.2020

    Marka własna czyli kupuję nie wiadomo co. Mnie to odpycha od takich zakupów Panie Damien.

  • P9 17.10.2020

    Dzięki markom wlasnym to się cofa a nie rozwija gdybym miał iść na zakupy do sklepu a tam np.70% marki własnej to bym nie poszedł bo są robione po tanich kosztach.Wole wspierać krajowych przedsiębiorców.

  • Damien de Maisonneuve 17.10.2020

    @XX
    Dzień dobry Panie XX, właśnie jem takie produkty. Skąd Pan uważa, że to pasza dla zwierząt ? Miał Pan złe doświadczenie z naszymi produktami ?
    Co do jedzenie żab, muszę przyznać, że to czysta legenda, chyba nigdy w moim życiu nie zjadłem czegoś takiego :)

  • XX 16.10.2020

    Sam sobie jedz, tą paszę dla zwierząt, Żabojadzie...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także