06.11.2018/22:56

Auchan Polska wprowadza nową markę własną dedykowaną dzieciom

Spółka Auchan Retail Polska wprowadziła na polski rynek nową markę własną zabawek dla dzieci - One Two Fun. Produkty dostępne są tylko w sieci sklepów Auchan i odpowiadają na najnowsze trendy w segmencie zabawek.

Auchan oferuje ponad 500 kategorii zabawek do wszystkich rodzajów zabaw dla dzieci w każdym wieku. One Two Fun to zabawki, które według firmy Auchan ułatwiają poznawanie świata i rozwój dzieci uwzględniając ich wiek i ulubione zajęcia.

Nawiązując do współczesnych trendów i wsłuchując się w oczekiwania dzieci i ich rodziców Auchan podzieliło zabawki marki One Two Fun na trzy kategorie wiekowe (najmłodsi od 0 do 36 miesięcy), dzieci (od 3- do 12 lat) i młodzież (powyżej 12 lat) likwidując tym samym tradycyjny podział zabawek dla chłopców i dziewczynek.

Sieć Auchan zarządza w Polsce siecią ok. 120 hiper- i supermarketów, a także sklepów convenience.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • JustynaS 12.01.2020

    Kupiliśmy dziecku w prezencie farmę tej produkcji i był to chyba najgorszy wybór. Jakość bardzo słaba, elementy sypią się w rękach. Skladalismy my, dorośli, i już w momencie składania farmy wiele elementów się połamało. Tania tandeta, nie warte uwagi!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.