30.04.2018 / 11:41
StoryEditor

Auchan wprowadził do polskich sklepów markę własną premium - Mmm!

(materiały własne)
(materiały własne)
(materiały własne)
Produkty marki premium MMM! należącej do Auchan - 1
(materiały własne)
Produkty marki premium MMM! należącej do Auchan - 2
(materiały własne)
Produkty marki premium MMM! należącej do Auchan - 3
(materiały własne)
(materiały własne)
(materiały własne)
(materiały własne)
Grupa Auchan rozwija w Polsce ofertę marek własnych w segmencie premium. Pierwsze produkty pod marką Mmm! pojawiły się w polskich sklepach francuskiego operatora niemal dwa lata temu, a obecnie jest ich kilkadziesiąt w przynajmniej kilku kategoriach. Auchan to kolejna sieć hipermarketów, po Tesco i Carrefourze, która planuje wyróżnić się produktami z wyższej półki na bazie private label.

Auchan postanowił zaoferować produkty pod marką Mmm! m.in. w takich kategoriach jak: kawy, sery, wędliny dojrzewające, ciastka, musztardy, dania gotowe i sosy. Produkty są ofero...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 10:25
StoryEditor
Cła Trumpa mocno uderzają w sprzedaż w sklepach. Handel detaliczny cierpi, bo konsumenci boją się kupować
Prezydent USA Donald Trump (fot. Joshua Sukoff/Shutterstock)

Gospodarka USA, dotąd rozgrzana do czerwoności, zaczyna tracić tempo. Spadek sprzedaży detalicznej i zastój w przemyśle to sygnały, które mogą zwiastować trudniejsze miesiące – nie tylko dla amerykańskich firm, ale i dla eksporterów z Europy. Jak daleko sięgną skutki decyzji celnych administracji Trumpa?

Maj 2025 roku przyniósł niepokojące dane z amerykańskiego rynku. Według Departamentu Handlu sprzedaż detaliczna spadła o 0,9 proc., a sektor motoryzacyjny zanotował aż 3,5-proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 14:22
StoryEditor
Unilever złapał Wielką Stopę. Dr. Squatch to fenomen na rynku kosmetyków dla mężczyzn
Unilever przejmuje markę kosmetyków dla mężczyzn pod nazwą Dr. Squatch

Unilever, globalny gigant w branży dóbr FMCG, ogłosił przejęcie marki Dr. Squatch – popularnego producenta produktów do higieny osobistej dla mężczyzn.

Unilever przejmuje markę kosmetyków Dr. Squatch

Koncern Unilever sfinalizował przejęcie portfela produktów do higieny osobistej marki Dr. Squatch od firmy private equity Sum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 00:19