16.10.2018/16:24

Avenida Poznań stawia na consumer experience

Mimo ograniczeń handlu w niedziele poznańska galeria Avenida utrzymała frekwencję i sprzedaż. Zarząd obiektu poszukuje innowacyjnych rozwiązań marketingowych, organizuje kreatywne akcje prosprzedażowe i aktywnie działa w mediach społecznościowych. Celem jest dostosowanie oferty centrum do dynamicznie zmieniającego się rynku, potrzeb i oczekiwań klientów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • klient sąsiedniego dworca PKP 18.10.2018

    Czy to prawda, że w tym centrum handlowym są PŁATNE toalety dla klientów?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.