13.07.2018/11:23

Aż 15 proc. konsumentów kupuje dania gotowe codziennie

Coraz większe tempo życia i brak czasu znajdują swoje odzwierciedlenie w rosnącej konsumpcji dań gotowych. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, producenci żywności rozbudowują segment convenience, dzięki czemu na sklepowych półkach znajdziemy już bardzo szeroką gamę wyrobów z tej kategorii. Badanie nt. konsumpcji dań gotowych, zrealizowane na zlecenie marki Konspol, pokazało kto najczęściej po nie sięga oraz jakie produkty cieszą się największą popularnością.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.