23.12.2016/09:35

Bakalland szykuje się do przejęć

Bakalland, lider polskiego rynku bakalii, po zakończeniu integracji kupionej w 2015 r. Delecty, przymierza się do kupna kolejnej spółki.

– Prowadzimy rozmowy w sprawie przejęć – mówi „Rzeczpospolitej” Marek Moczulski, prezes Bakallandu. – Niewykluczone, że decyzję o tym, którą firmę kupimy, podejmiemy w I kwartale 2017 r. W przeciwnym razie stanie się to do połowy przyszłego roku – dodaje.

W 2016 r. skonsolidowane przychody Bakallandu mają być o około 10 proc. wyższe niż rok wcześniej. Dalszy rozwój mają zapewnić firmie inwestycje w wysokości 20 mln zł w zwiększenie mocy produkcyjnych i automatyzację produkcji.

Początki firmy sięgają 1991 roku, kiedy to trzej przyjaciele ze studiów, wśród których był obecny przewodniczący rady nadzorczej Marian Owerko, otworzyli firmę Uno Tradex. Obecnie Grupa Bakalland skupia marki: Bakalland (m.in. bakalie, masy do ciast, przekąski, płatki i musli), Orico (żywność sojowa), Mr. Breakfast (linia produktów śniadaniowych), Fresco (bakalie), Delecta (mieszanki do wypieku ciast, deserów tradycyjnych oraz deserów instant), Anatol (kawa zbożowa), Zagłoba (tradycyjne dania obiadowe), SiMexico (tortilla, dipy do dań kuchni meksykańskiej).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.