25.01.2021/00:01

Barbora.pl startuje w Warszawie już w poniedziałek. Frisco zyskuje mocnego rywala

Sklep internetowy Barbora.pl zacznie obsługiwać klientów z Polski już w poniedziałek 25 stycznia. Na razie zakupy na platformie należącej do litewskiej Maxima Grupe - czyli właściciela m.in. sieci sklepów Stokrotka - zrobić będą mogli mieszkańcy Warszawy i okolic.

Barbora dołącza tym samym do coraz liczniejszego grona podmiotów walczących o stołecznego e-klienta. Najnowszy sklep internetowy w Polsce zamierza rzucić wyzwanie takim graczom, jak m.in. Frisco.pl, Auchan Direct, czy Carrefour.pl.

Debiut w Warszawie to początek ekspansji Barbory w Polsce. W rodzimej Litwie platforma dostępna jest w 10 miastach; Barbora działa również od 2018 r. na Łotwie i w Estonii. We wszystkich trzech krajach Barbora jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku. Teraz platforma spróbuje zdobyć pierwszy przyczółek poza krajami bałtyckimi, a ma być nim właśnie Polska.

W Polsce Barbora nie posiada własnej sieci sklepów stacjonarnych. Model funkcjonowania platformy będzie podobny do Frisco.pl, a zatem mamy tutaj do czynienia z tzw. pure playerem online - jednym z nielicznych w naszym kraju w segmencie handlu żywnością.

Aby skutecznie rywalizować z konkurentami na warszawskim rynku, Barbora umożliwi klientom internetowe zakupy z dostawą tego samego dnia. W asortymencie e-sklepu znajdą się produkty spożywcze, chemia, kosmetyki, artykuły dla dzieci oraz produkty dla zwierząt.

- Zamierzamy wprowadzić na polski rynek to, co do tej pory zbudowaliśmy, wnikliwie przetestowaliśmy oraz udoskonaliliśmy w krajach bałtyckich, czyli wysoką jakość, szybką i wygodną dostawę produktów oraz prokliencką obsługę - mówił kilkanaście dni temu Andrius Jurgelevičius, prezes Barbora.pl.

Szef firmy na Polskę podkreślił, że w minionym roku Barbora przeszła "niezwykle dynamiczny rozwój" i wprowadziła zmiany, które pozwoliły na znaczne zwiększenie możliwości i sprostanie potrzebom szybko rosnącej bazy klientów. - Nigdy nie ukrywaliśmy naszych ambicji związanych z ekspansją na inne rynki. Dlatego też, mając poczucie, że staliśmy się wystarczająco silni, zdecydowaliśmy się na uruchomienie naszej działalności w Polsce. Widzimy szereg podobieństw między rynkiem polskim i litewskim, dlatego doświadczenie zdobyte na rodzimym rynku chcielibyśmy wykorzystać także do rozwoju branży e-commerce w Polsce – podkreślał Andrius Jurgelevičius, zapowiadając start Barbory w Warszawie.

Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce będzie sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima. Co ciekawe, Stokrotka od wiosny ubiegłego roku posiada własny e-sklep.

Uwaga! Więcej o planach rozwoju i modelu biznesowym Barbora.pl będzie można przeczytać na portalu wiadomoscihandlowe.pl już wkrótce.

Fragment mailingu Barbora.pl do pierwszych klientów (mat. własne)

 

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Morfeusz 27.01.2021

    Niestety brak zakupów za które zapłaciliśmy i do tego zero kontaktu. Porażka

  • Ekologiczny 25.01.2021

    Chyba macie złe info.
    Strona tylko zbiera e-mail

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także