Sieć dyskontów nawiązał współpracę z wydawcami prasy lokalnej i regionalnej i zapewni dystrybucję tytułów w swoich placówkach.
Na półki dyskontera wchodzą m.in. Tygodnik Podhalański, Tygodnik Zamojski, Tygodnik Siedlecki i Nowiny Raciborskie. Łącznie aż w 67 miejscowościach w Polsce klienci Biedronki mogą kupić jeden z 4 lokalnie wydawanych tygodników. To efekt pilotażowego projektu, który Biedronka prowadzi wraz z wydawcami gazet lokalnych.
Pierwsze dane pokazują, że wśród najwierniejszych czytelników znajdują się mieszkańcy Nowego Targu, Tomaszowa Lubelskiego i Siedlec. Aktualnie w teście bierze udział blisko 120 sklepów sieci Biedronka.
– Cieszę się, że Biedronka wspiera rozwój lokalnej prasy. W wielu mniejszych miejscowościach Polski, to właśnie jej sklepy są często jedynym miejscem, gdzie można kupić książki lub prasę – mówi Jerzy Jurecki, dziennikarz i wydawca Tygodnika Podhalańskiego.
18