05.04.2018 / 16:05
StoryEditor

Biedronka chce mocno zwiększyć obroty w piątki i soboty

(Biedronka / Jeronimo Martins Polska)
Święta Wielkanocne za nami, sieci handlowe muszą więc na własną rękę szukać pomysłu na zwiększenie sprzedaży i liczby klientów w piątki i soboty przed wolnymi niedzielami. W kwietniu będzie ich aż cztery. Biedronka zabrała się do sprawy dość radykalnie i można się spodziewać, że piątkowo-sobotnia aktywność promocyjna największej sieci handlowej w Polsce odczują nie tylko najwięksi konkurenci, ale także niezależny handel, który może otwierać swoje placówki w wolne niedziele.

Kwiecień będzie krytycznym testem dla ustawy ograniczającej handel w niedzielę i operatorów, którzy muszą dostosować swoją działalność do nowych przepisów. Prawdziwy obraz sprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2025 / 19:23
StoryEditor
Donald Trump serwował frytki klientom McDonalds, a teraz zaserwował sieci fast foodów spadek przychodów

Okazuje się, że nawet McDonald‘s może tracić w niepewnych czasach Donalda Trumpa. Od lat znana była zasada, że dyskonty i sieci fast food rosną, tak w czasach kryzysu i okresach koniunktury. Okazuje się, że nawet bardzo odporne na cykle gospodarcze modele biznesowe, mają problem z poradzeniem sobie z nieprzewidywalnością nowego prezydenta USA, Donalda Trumpa. Sprzedaż międzynarodowego giganta spadła w I kw. 2025 r. Prezes sieci Chris Kempczinski wskazuje, co jest przyczyną problemów sieci?

Globalne przychody korporacji McDonald‘s spadły w ciągu pierwszych trzech miesięcy br. o 1 proc. Największy wpływ na wyniki koncernu miała sytuacja na rynku amerykańskim, gdzie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 15:08
StoryEditor
Czterodniowy tydzień pracy w sklepach? Ministerstwo szykuje pilotaż. Jak chce zachęcić sieci handlowe do udziału?
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej będzie zachęcać firmy do skracania czasu pracy pracowników. Ciekawe czy uda mu się tego dokonać w przypadku sieci handlowych (fot. Shutterstock)

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uznało, że wnioski z badań różnych modeli skróconego czasu pracy są na tyle obiecujące, że warto promować to rozwiązanie wśród przedsiębiorców. Jak resort, którym kieruje Agnieszka Dziemianowicz-Bąk ma zamiar skłonić firmy do tego, żeby pozwoliły pracownikom pracować krócej?

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społeczne ma zamiar uruchomić programy pilotażowe związane ze skróceniem czasu pracy - informuje "Dziennik Gazeta Prawna". Z ustaleń "DGP"...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 12:48