21.07.2020/15:27

Biedronka debiutuje na LinkedInie

Sieć sklepów Biedronka utworzyła profil na portalu LinkedIn. Jak podaje sieć, ten kanał komunikacji będzie wykorzystywany przez Jeronimo Martins do informowania o najważniejszych wydarzeniach i prezentować osiągnięcia w zakresie CSR. 

Większość użytkowników platformy LinkedIn to profesjonaliści, w tym dyrektorzy i menedżerowie, z którymi Biedronka jako wiodąca marka handlowa od teraz będzie się regularnie komunikowała za pośrednictwem LinkedIn z wykorzystaniem materiałów foto i video. Na portalu LinkedIn profil ma również Fundacja Biedronki. Jej misją jest niesienie pomocy osobom starszym i przyczynianie się do poprawy ich jakości życia – podkreśla sieć dyskontów.

- W Biedronce udowodniliśmy, że potrafimy spełniać oczekiwania naszych interesariuszy, przede wszystkim klientów a także pracowników, partnerów handlowych, akcjonariuszy i całego otoczenia. To nasza misja, którą łączymy ze zrównoważonym rozwojem wszystkich polskich regionów, w których działamy - powiedział Luis Araujo, dyrektor generalny Jeronimo Martins Polska.

Sieć dyskontów podkreśla, że od teraz jest jeszcze bliżej swoich klientów. „Dzielimy się wiedzą, budujemy zaangażowanie, nie sprzedajemy” – to główne zasady, w oparciu o które na profilu Biedronki sieć będzie informować o ważnych wydarzeniach dla klientów oraz pokazywać dobre wzorce działań z zakresu odpowiedzialności społecznej – czytamy w komunikacie. 

Treści publikowane na profilu mają przybliżać Biedronkę jako największego prywatnego pracodawcę w Polsce. LinkedIn będzie również miejscem, w którym czytelnicy dowiedzą się więcej o misji sieci, nakierowanej na zrównoważony rozwój z poszanowaniem środowiska i w oparciu o wieloletnie partnerstwa handlowe.


 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.