Biedronka i Lidl mocno zwiększyły sprzedaż roślinnych zamienników mięs i nabiału. Dyskonty napędzają sprzedaż produktów wege [DANE]
Mimo że roślinne zamienniki mięsa kupowane są na razie jako odskocznia od klasycznych produktów, rynek rozwija się bardzo dynamicznie, a największe sieci rokrocznie poprawiają ich sprzedaż o kilkaset procent. Dane pokazują, że konsumenci chcą mieć coraz większy wybór tego asortymentu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
17.01.2022
Naprawdę? Polacy gwałtownie pokochali majonez roślinny po 55zł/kg? Albo kotlety sojowe? Vege to można być podsmażając warzywa na patelni albo jedząc krokiety z ziemniaków z surówkami, a nie jakieś wynalazki.
2