17.01.2022/16:49

Biedronka i Lidl mocno zwiększyły sprzedaż roślinnych zamienników mięs i nabiału. Dyskonty napędzają sprzedaż produktów wege [DANE]

Mimo że roślinne zamienniki mięsa kupowane są na razie jako odskocznia od klasycznych produktów, rynek rozwija się bardzo dynamicznie, a największe sieci rokrocznie poprawiają ich sprzedaż o kilkaset procent. Dane pokazują, że konsumenci chcą mieć coraz większy wybór tego asortymentu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 17.01.2022

    Naprawdę? Polacy gwałtownie pokochali majonez roślinny po 55zł/kg? Albo kotlety sojowe? Vege to można być podsmażając warzywa na patelni albo jedząc krokiety z ziemniaków z surówkami, a nie jakieś wynalazki.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także