31.03.2016/15:03

Biedronka i Lidl walczą o zdrowie Polaków

Niemal równocześnie Biedronka i Lidl, czyli dwie największe sieci handlowe w kraju wprowadziły wiosenną ofertę zdrowej żywności i sprzętu, który pozwala zadbać o kondycję fizyczną. Prowadzone w jednym czasie kampanie mogą jedynie wyjść na zdrowie Polakom, którzy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat tego, jaką dietę stosować aby być zdrowszym, i że warto być aktywnym fizycznie, bo opłaca się to nie tylko sieciom ale i konsumentom.

Na przełomie marca i kwietnia klienci Biedronki zyskają możliwość skorzystania ze specjalnej infolinii, dzięki której będą mogli zasięgnąć porad specjalistów z Instytutu Żywności i Żywienia.

Od 29 marca na półkach sieci Biedronka w ofercie czasowej są także nowości dedykowane osobom o specjalnych potrzebach żywieniowych. Biedronka oferuje także porady dotyczące zasad prawidłowego odżywiania i aktywności fizycznej oraz przepisy kulinarne wraz z informacją o ich wartości odżywczej.

Produkty o szczególnych walorach żywieniowych na stałe zagościły w ofercie Biedronki. Można je znaleźć pod takimi markami jak: Vital fresh – sałatki i soki; Pastani – makarony, Plony Natury – kasze, Vitanella – płatki i batony zbożowe, Marinero – ryby, Green Hills – herbaty. W marcu w ramach oferty czasowej dołączyły do nich także nowości dedykowane osobom o specjalnych potrzebach żywieniowych takie jak m.in. produkty dla osób na diecie bezglutenowej, tj. pizza z szynką Donatello, Ketchup Madero Junior oraz produkty bez laktozy, tj. serek wiejski Delikate, jogurt naturalny kremowy FruVita.

Do sprzedaży trafiły również będące cennym źródłem błonnika, nowe produkty marki Plony Natury, tj.: otręby owsiane i orkiszowe, płatki owsiane, musli 5 zbóż czy siemię lniane. Nie zabrakło także świeżych ryb marki Marinero, będących źródłem kwasów tłuszczowych omega-3 m.in. płata pstrąga tęczowego, filetu z łososia i pstrąga tęczowego patroszonego. Wśród napojów klienci znajdą m.in. napoje z wysokiej jakości owoców i warzyw Vitanella Vegi and Fruits, napoje sojowe Vitanella, smoothies Vital Fresh, herbatki ziołowe marki Herbarium oraz herbatki Green Hills w dwóch oryginalnych smakach – pietruszka i jarzębina o smaku cytryny oraz trawa cytrynowa i pomidor o smaku wiśni. W kategorii słodyczy pojawiła się czekolada Magnetic bez dodatku cukrów, zawierająca słodzik ze stewii.

Lidl, nie pozostaje w tyle za swoim głównym rynkowym rywalem. 29 marca we wszystkich sklepach Lidl rozpoczął się Tydzień Zdrowia. W ramach akcji firma oferuje produkty, które kojarzą się ze zdrowiem, poprawą samopoczucia i aktywnością fizyczną. W ofercie znajdą się m.in. zdrowe i lekkie produkty spożywcze, a także przygotować się na pierwsze rowerowe przejażdżki.

W ofercie Tygodnia Zdrowia znajdą się m.in.: serek wiejski Pilos, wędzony łosoś Ocean Sea, suszona żurawina Alesto, Vitte ziarna zbóż w miodzie, mleko bez laktozy Milbona, bezglutenowe parówki Pikok Pure (bez barwników i bez konserwantów), wyciskany sok pomarańczowy Vitafit 100% bezpośrednio, batony musli owocowe Firstnice, czy bio jogurt owocowy Milbona. Lidl zaoferuje także sprzęt i akcesoria do ćwiczeń, np. kaski i torby rowerowe, kurtki typu softshell, kurtki przeciwdeszczową.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.