15.01.2020/09:38

Biedronka ma potencjał do dalszego zwiększania sprzedaży porównywalnej (LfL)

Biedronce bardzo dobrze udają się w ostatnich latach akcje promocyjne związane z kampaniami Gang Świeżaków, a teraz Gang Słodziaków. Ten koncept świetnie zadziałał i przyciągnął do sklepów potężną liczbę klientów. Dobrze funkcjonuje także karta lojalnościowa Moja Biedronka - wskazuje w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Piotr Bogusz, analityk Domu Maklerskiego mBank.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.