10.04.2020/08:39

Biedronka najbardziej zyskała wizerunkowo w czasie epidemii [BADANIE]

Sieć Biedronka najbardziej zyskała w oczach konsumentów w ostatnich czterech tygodniach. Sporo zyskał też Carrefour. Najbardziej stracił Lidl – to wyniki najnowszego badania YouGov BrandIndex, przeprowadzonego przez agencję Inquiry.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • gość 14.04.2020

    Kupili badania, to zyskała! nikt już nie wierzy w te bzdury popularyzowane przez media i min. przez WH. Marzy mi się taki dzień w tym kraju,kiedy nikt nie napisze o Biedrze , a jeżeli to poda prawdzie opinie o tej zachłannej sieci,rujnującej polski handel.

  • fff 11.04.2020

    Czym? Słodkimi tekstami w radiu i telewizji?

  • mam inne spostrzeżenia 10.04.2020

    Część druga... Zapas rękawiczek w Lidlu i Aldi - czyli dbają aby były na bieżąco - w Biedronce braki poważne - zarazem w Aldi dodatkowo przed wejściem prośba o użycie środka do odkażania w płynie. Ważne - tym bardziej teraz - porządek jak zawsze na sklepie w Lidlu i Aldi - w Biedronce bez zmian bałagan, chaos, brak miejsca, paskudne sklepy, bez końca sprzedaż i oszukiwanie, produkty śmieciowe - jak ja mam polubić Biedronkę skoro jest taka podła, zachłanna, i we wszystkim wypada najgorzej - nawet podczas tych obostrzeń działa jak zawsze - czyli jest podła i zachłanna, szkodliwa dla ludzi którzy kupują tam ich śmieciowe produkty, niszczy polską gospodarkę - i tak dalej - bardzo mało tego co dobre od Biedronki...

  • mam inne spostrzeżenia 10.04.2020

    Mam inne spostrzeżenia w sprawie artykułu na moim ulubionym najlepszym, chyba też jedynym takim czyli portalu Wiadomości Handlowe! Nie wiem być może ten szkodnik największy w naszym kraju, rujnujący najbardziej też polską gospodarkę, mający największy odsetek produktów śmieciowych produktów własnych i też normalnych jako nie nadających się do spożycia, bardziej tylko jako śmieciowe, też najbardziej podły i zuchwały gdyż sprzedaje marne najgorsze produkty które nie powinny być dopuszczone do sprzedaży dla ludzi - i tak dalej czyli Biedronka! Zatem byłem poproszony o zakup produktu z Biedronki - nie było nigdzie rękawiczek jednorazowych, nie pilnowano regularnie kolejności osób wchodzących więc mogło wejść sobie więcej osób w jednym momencie, nie było kolejek za bardzo do sklepu. Natomiast będąc w Lidlu i Aldi zawsze przeważnie kolejki, czekasz znacznie dłużej niż do śmieciowej podłej zachłannej Biedronki... Koniec części pierwszej...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.