Biedronka o Lidlu: Naśladownictwo to najwyższa forma komplementu
Dwie największe sieci dyskontów w Polsce po raz kolejny rywalizują o klienta przy pomocy pluszaków. Maskotki, które pojawiły się w czwartek w Lidlu, są łudząco podobne do tych dostępnych w Biedronce. Co na to przedstawiciele Jeronimo Martins?
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
07.10.2019
Szanowny Panie kierowniku Arkadiuszu z Biedronki, popieram, naśladownictwo to najwyższa forma komplementu. Polecam artykuł z poniższego linku, w szczególności daty.
https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/piotr-i-pawel-wprowadzil-gang-swiezakow-przed-bied,42913
7