09.10.2019 / 08:10
StoryEditor

Biedronka o sklepie bez kas Pingo Doce: Analizujemy potencjał nowych technologii

Czy Biedronka zapożyczy od Pingo Doce koncept sklepu bez kas? (fot. JMP, za: Youtube)
Przedstawiciele sieci Biedronka zabrali głos w sprawie innowacyjnego sklepu bez kas, uruchomionego w Portugalii przez należącą do tego samego koncernu (Jeronimo Martins) sieć Pingo Doce. Największy w Polsce detalista nie odpowiedział jednak bezpośrednio na pytanie, czy podobny koncept sklepu będzie testowany również w Polsce.

O sklepie Pingo Doce&Go pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl we wtorek. Placówka ma być dla Grupy Jeronimo Martins swoistym laboratorium służącym do testowania nowych tec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 14:01
StoryEditor
Niceboy - mBank i Mastercard wprowadzają pierwszy na świecie superpierścień nie tylko płatniczy
mBank wprowadza smart ring – pierwszy na świecie pierścień płatniczy, który łączy wygodę płatności z monitorowaniem zdrowia i aktywności

Telefon jest dziś centrum dowodzenia. Czy pierścień płatniczy przejmie znaczącą część jego funkcjonalności? Jest na to szansa. mBank i Mastercard wprowadzają właśnie Niceboy’a.

W artykule przeczytasz:

  • Polacy liderami cyfrowych płatności
  • Mastercard: wearables przyspieszają codzienne płatności
  • Wearables: Bezpieczeństwo transakcji i danych
  • Cz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 14:56
StoryEditor
Work War Z, czy Żabka może być start-upem dla młodych przedsiębiorców z Pokolenia Z
Żabka, pod której szyldem działa już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców w całej Polsce, coraz wyraźniej staje się miejscem pierwszego wyboru dla młodych dorosłych, którzy chcą rozpocząć własną działalność biznesową

Pokolenie Z coraz śmielej wchodzi w świat biznesu, a Żabka staje się dla wielu młodych w miarę bezpieczną i realistyczną drogą do przedsiębiorczości. Koncept sieci i oferowane wsparcie sprawiają, że franczyza Żabki przyciąga rekordową liczbę młodych przedsiębiorców.

Co pokolenie Z widzi w Żabce?

Żabka, pod której szyldem działa już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców w całej Polsce, coraz wyraźniej staje się miejscem pierwszego wyboru dla mł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. listopad 2025 20:18