28.05.2020/10:13

Biedronka odmieni dział z owocami i warzywami. Na półki trafi więcej rodzimych produktów [WYWIAD]

Ścisła współpraca z dostawcami, poszukiwanie nowych odmian i więcej rodzimych produktów na półkach – o strategii lidera polskiego rynku detalicznego w obszarze warzyw i owoców opowiada Marek Walencik, dyrektor kategorii owoców i warzyw w sieci Biedronka.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Predatory pricing 30.05.2020

    Wskaźnik rotacji zapasów wynosi dla całej grupy Jeronimo Martins - 19 dni, a zobowiązań (faktur) - 64 dni. To ja się pytam Panie Dyrektorze jaki był średni wskaźnik rotacji zapasów w Pana kategorii w 2017 roku, a zobowiązań? Jestem tylko zwyczajnie ciekaw, czy za pieniądze ciężko pracujących polskich rolników podudowaliscie sobie firmy w kraju i za granicą. Oceanaria w Portugalia za pół miliarda to JMD kupuje a rolnik w kraju ma latac na każde zawołanie? Równie ciekawe mogłaby wyglądać analiza ile razy na przestrzeni 2017 - 2020 w zaplanowanych promocjach pojawiła się marża ujemna? I jaka to była wartość w pln (poniżej ceny zakupu) i poniżej marzy operacyjnej (również inwestycja) . To by się Pana dostawcy i Panie na sklepie pracujące za grosze i przewajace te miliony ton towaru przez swoje plecy zdziwily ile kasy góry kasy wywalacie tylko po to żeby nagonić klientów do sklepów i podbić rotacje zapasów. Na ich plecach to wszystko na ich plecach. Więc skoncz tą farsę.

  • Ul 29.05.2020

    Propaganda i pozorowane działania w związku z kontrolami UOKiKu

  • ads 28.05.2020

    Zadbalibyście lepiej o pracowników.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.