16.02.2023 / 18:13
StoryEditor

Biedronka opuściła grono najtańszych sieci handlowych w Polsce. Jaka sieć została liderem rankingu?

Biedronka
Najnowsze badanie cen w sklepach, przeprowadzone przez ASM Sales Force Agency, budzi zaskoczenie. Okazuje się bowiem, że Biedronka w tym rankingu jest trzecią najdroższą siecią handlową w Polsce, spośród podmiotów ujętych w badaniu. Ceny wybranych do koszyka produktów wzrosły przez miesiąc aż o 6,59 proc. do 279,95 zł z 262,65 zł. Na drugiej stronie rankingu znalazł się główny konkurent Biedronki, Lidl, który dzięki koszykowi za 254,15 zł zajął drugie miejsce tuż za liderem zestawienia - siecią Auchan.

W styczniu 2023 roku najtańszą siecią handlową, przynajmniej dla osób wybierających produkty z koszyka skomponowanego na potrzeby badania ASM Sales Force Agency, było Au...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 18:01
StoryEditor
Wysokie ceny produktów w sklepach przeszkadzają Polakom w utrzymywaniu dobrych nawyków żywieniowych. Coś jednak drgnęło... [BADANIE]
Ponad 40 proc. Polaków uważa, że utrzymanie dobrych nawyków żywieniowych jest dość trudne (fot. Shutterstock)
Zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania... a przynajmniej tak twierdzi. Postawom Polaków w tym obszarze przyjrzała się agencja Inquiry.

- Od kilku lat cyklicznie przyglądamy się opiniom Polaków na temat zdrowego odżywiania. Z pewnością nie zmienia się jedno: jest to dla niemal wszystkich ważna kwestia, przede ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 11:08
StoryEditor
Biedronka "nie podniosła żadnej ceny" w kwietniu? Marketingowa komunikacja sieci pod lupą prezesa UOKiK! [NASZ NEWS]
Biedronka zapowiadała, że pomimo odmrożenia VAT-u na żywność na początku kwietnia utrzyma w tym miesiącu znaczną część cen na poziomie marcowym. W kampanii skierowanej do klientów użyła jednak dość jednoznacznego hasła: "W kwietniu w Biedronce nie podniesiemy żadnej ceny". Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, komunikacją marketingową Biedronki dotyczącą tej akcji zainteresował się już prezes UOKiK, który sprawdzi, czy klienci nie zostali wprowadzeni w błąd.

- Prezes UOKiK analizuje komunikację marketingową Jeronimo Martins Polska w zakresie kwietniowej promocji reklamowanej m.in. hasłem "W kwietniu w Biedronce nie podniesiemy ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 08:57