23.01.2017/09:31

Biedronka pewna swoich produktów: Jeśli ci nie smakują, wymienimy je na inne

Sieć Biedronka przekonana o wysokiej jakości swoich produktów rusza z kampanią promującą marki własne w kategorii chipsów. Firma podkreśla, że jeśli klientowi smak zakupionego produktu nie przypadł do gustu to może przynieść otwarte opakowanie (z minimum połową chipsów), a sprzedawca wymieni je na inny smak.

Akcja Biedronki przypomina tę, którą kilka miesięcy temu przeprowadziła sieć Lidl promując marki własne i zachęcając klientów do tego, aby zwracali produkty jeśli im nie smakowały lub nie spełniły ich oczekiwań. Lidl nie przewidział jednak, że Polacy z premedytacją będą chcieli wykorzystać luki w regulaminie, i będą chcieli zwrócić znaczną część zakupionych towarów, oczywiście po ich częściowym lub całkowitym skonsumowaniu.

Oczywiście akcja Biedronki jest o wiele lepiej zabezpieczona (m.in. dotyczy jednej kategorii), ma także trochę inne cele. Z jednej strony firma chce podkreślić jakość swoich produktów private label, z drugiej chce jak najszerzej je wypromować, a po trzecie chce skłonić klientów do rejestracji karty lojalnościowej „Moja Biedronka” ponieważ tylko klient z połową chipsów w opakowaniu, paragonem i zarejestrowaną kartą może otrzymać kolejne opakowanie biedronkowych przekąsek.

Spółka Jeronimo Martins Polska zarządza siecią ponad 2700 sklepów, które działają w ponad 1000 miejscowości w całej Polsce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.