22.08.2018/08:53
Biedronka przyciągnęła klientów przyborami szkolnymi
W połowie wakacji użytkownicy największych na rynku aplikacji agregujących promocje wyszukali prawie dwa razy więcej fraz związanych z nowym rokiem szkolnym niż w analogicznym okresie ub. roku. Biorąc pod uwagę wszystkie słowa nawiązujące do tego zagadnienia, najwięcej tego typu ofert sprawdzono w Biedronce. Takie wnioski płyną z badania Grupy mobilnej Qpony-Blix.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
6