21.04.2023/09:24

Biedronka rozszerzyła współpracę z Too Good To Go. W ilu dyskontach sieci będzie można odbierać paczki-niespodzianki?

Sieć Biedronka i platforma do sprzedaży nadwyżek żywności Too Good To Go współpracują ze sobą od czerwca 2021 r. Teraz ta współpraca nabiera rozpędu i z pilotażu prowadzonego początkowo w placówkach sieci w kilku wybranych miastach, rozlewa się na większe i mniejsze miejscowości na terenie całego kraju.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Nickt 21.04.2023

    Dokładnie. Beznadziejna ta aplikacja i oferty w niej. Bardziej jakaś forma promocji dla kilku knajp, piekarni i barów, wiecznie tych samych, z grubo zawyżonymi cenami, niż realnie "ratowanie żywności" - 90% bełkotu marketingowego, 10% realnej użyteczności. Gdybym miał przeżyć na tych paczkach to bym padł po tygodniu.

  • Zawiedziony 21.04.2023

    TooGoodToGo wkrótce podzieli los dawnych portali sprzedaży grupowych - kombinowanie, wciskanie syfu, zawyżanie wartości paczek, wzrost ceny końcowej... Kiedyś byłem fanem, teraz już odpuszczam, bo polska realizacja dobrego - skądinąd - pomysłu jest fatalna...

  • żal 21.04.2023

    Magia czy co? Tyle co o tym pisałam 2 dni temu, że dyskonty i markety są niewidoczne w tej apce, a cała masa żywności ląduje na śmietniku każdego dnia. I co, nagle się okazuje, że można ludziom dać zamiast wyrzucać? A co z innymi marketami? One powinny mieć wręcz obowiązek wydawania takich paczek ludziom i zero marnowania czegokolwiek. Oddawania za darmo lewackim organizacjom tzw. pożytku publicznego (żeby znajomi napychali lodówki za friko) też powinno być zero. To my za to wszystko płacimy w wysokich marżach i czasem nam się należy coś taniej.

    Ale jeszcze zobaczymy czy to wszystko prawda czy tylko bełkot marketingowy.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.